Tuesday, October 12, 2010

TUHAN MASIH SAYANG AKU


Sesuatu yang tak pernah aku duga,iaitu pada awal tahun 2010 aku terpaksa meninggalkan segala sukan lasak sebab pada masa tu aku mengalami kemalangan yang terlalu teruk sepanjang kehidupan aku....masa tu aku tak sedarkan diri walau pun sekejap....aku rasa bagai nak mati....apa yang terlintas dalam hati pada masa tu,cuma terbayang alam kematian aja.....sempat jugak masa tu,aku berbisik pada rakan aku yang sama2 keluar dengan aku....aku berkata padanya,,''ambik tel dalam poket aku,nanti kau tel dengan girlfriend aku,cakap dekat dia aku tak dapat menunaikan impian untuk bersama dengan nye''...huhuuhuhuh...itu lah dia....memang terasa  nak mati sesangat time tu........apa pun,nasib aku masih bernyawa lagi walau pun aku terlantar 2 bulan 2 minggu di bilik time tu(makan gaji buta)....apa yang aku sedih,motosikal aku dah jadi aruah dah..huhuuuhuu.........sekarang ni,aku bersyukur pada tuhan,kerna memberi aku nafas sehingga ke hari ini....apa yang terjadi adalah pengajaran buatku..

No comments:

Post a Comment

casting haruan