Tuesday, October 12, 2010

AKU DAN DIA

Dunia percintaan.......hati aku pernah luluh kerana satu perpisahan yang teramat kejam bagi aku....beberapa tahun aku menyepi,takde sesiapa yang dapat membuka hati ini walaupun kadang kala ada saja yang cuba mengetuk pintu hati ini...namun,hati tak selalu sunyi apa bila aku mula berkenalan  dengan seorang yang aku hanya anggap teman chatting aku pada masa itu...aku mula mengenali nya di ruangan rp(rumah panjaikitai)...di situlah bermulanya detik detik perkenalan antara kami berdua.....hari demi hari..hati yang dahulu nye masih terluka kini terbalut kembali.....pada masa tu dia suka menolong aku segala hal dalam mengemas kini profil rp (rumahpanjaikitai) aku..dia memang baik hati...lama kelamaan...kisah cinta kami mula berputik...aku pun masih tak ingat,macam mana perasaan cinta terjadi...hihihihi...tapi ikhlas pada masa tu,aku telah jatuh cinta pada nya....masa tu tanggal 1 april 2009,iaitu tarikh di mana kami menetapkan tentang bermulanya dunia percintaan kami sehingga ke hari ini......tak dapat aku rasa betapa bahagia nya aku bersama dengan nya..tiada wanita yang faham hati aku selama ini...bagi aku,dia dapat tahu hati aku,perasaan aku,seolah-olah dia masak dengan perangai aku..hihihihi...apa-apa pun,itulah dia...winny joe,insan yang teramat aku sayangi sehingga ke hari ini..apa yang kami dua hajatkan adalah hidup bersama sehingga ke anak cucu......aku teramat mencintainya,love u winz.

No comments:

Post a Comment

casting haruan