Thursday, February 10, 2011

rp-rumahpanjaikitai

layari rp(rumahpanjaikitai) aku di http://www.rumahpanjai.com/profile/stevensonkalongningkan

Ruangan rp(rumahpanjaikitai) begitu lama aku tak bukak....jarang -jarang aku tgk dah...tapi,aku tak pernah lupa ruangan ni,sebab di sinilah aku berkenalan dengan seorang wanita yang bernama  winny atau jika di dalam ruangan ni dia mengunakan id ''mizz winz''..hihihiih...akhirnya,hasil perkenalan kami hampir 2 tahun,kami berdua bertemu untuk pertama kali nya semasa hari krismas 2010 dan berkahwin selang beberapa hari kemudian pada 31 hb2010...tanpa rp(rumahpanjaikitai),mungkin aku tak mengenali winny atau mungkin kah aku masih membujang lagi...hihhi..apa-apa pun..terima kasih buat rp,kerna membawa aku sampai ke tahap hari ni dan selamanya.

No comments:

Post a Comment

casting haruan